Ana içeriğe atla

Sayın Rektör Prof. Dr. Mehmet SARIBIYIK’ ın ve üst yönetimin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, üniversitenin mevcut çalışmaları ve gelecek dönem hedefleri hakkında bilgilendirme yapılmıştır. Personelin kurumun gelişimine ve başarılarına sağladığı katkılar değerlendirilmiş, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür edilmiştir.

Toplantı kapsamında personelin görüş, öneri ve talepleri alınmış; çalışma ortamının geliştirilmesi, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik değerlendirmelerde bulunulmuştur.

Personel ile yönetim arasındaki iletişimin sürdürülmesi amacıyla benzer toplantıların belirli aralıklarla gerçekleştirilmesinin faydalı olacağı görüşüne varılmıştır.

Toplantı, katılımcıların görüş ve önerilerinin alınmasının ardından sona ermiştir.

İMİD TOPLANTI

İMİD TOPLANTI

İMİD TOPLANTI

İMİD TOPLANTI