Ana içeriğe atla

*Rektörlük ve bağlı birimlerine ait ihale işlemlerini gerçekleştirmek

*Rektörlük ve bağlı birimlerine ait satın alma işlemlerini gerçekleştirmek

*Rektörlük, Rektörlüğe Bağlı Bölüm ve Merkezler, Genel Sekreterlik ve Genel Sekreterliğe Bağlı Daire Başkanlıkları (Küt. ve Dök. Dai.. Bşk. hariç) ve Hukuk Müşavirliği'ne ait her türlü malzemenin giriş-çıkış kaydı, depolama, tasnif, koruma, zimmet, terkin, devir ve sayım işlemlerini yaptırmak

*Kurum içi ve dışından Rektörlüğe gelen ve giden evrak kayıtlarının tutulması ve ilgili birimlere sevkinin sağlanması, Üniversitemiz Rektörlük ve birimlerine ait arşivlik malzemelerin arşivlenmesi, tasnifi ve imhası, birimlerin arşivlik malzemelerden yararlanması gibi işlemlerin yürütülmesi

*Rektörlük ve bağlı birimlerin temizlik işlerinin yürütülmesi, rektörlük araçlarının sevk ve idaresi ile Personel Taşıma Servisi hizmetlerinin takibi ve kontrolü

*Üniversite lojman hizmetlerinin yürütülmesi, takip ve kontrolü

*Hizmetlerin aksamayacak şekilde personelin yıllık izinlerinin düzenlenmesi

*Bağlı olduğu proses ile üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak